Zapraszamy do udziału w konsultacjach społecznych w sprawie przywrócenia posterunku policji w Starym Czarnowie.
Celem konsultacji jest zebranie opinii mieszkańców gminy Stare Czarnowo, w zakresie poczucia bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz wypracowania wspólnego stanowiska, w myśl którego wszystkie strony dostrzegą potrzeby zdolności odtworzenia posterunku policji w Starym Czarnowie. Konsultacje społeczne potrwają od dnia 1 lutego 2019 r. do dnia 8 lutego 2019 r.
Konsultacje społeczne będą przeprowadzone:
- poprzez składanie wniosków i uwag w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy Stare Czarnowo, ul. Św. Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo z dopiskiem „Konsultacje” lub przesyłanych drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@stareczarnowo.pl
- poprzez składanie wniosków i uwag w formie ustnej do protokołu, w siedzibie Urzędu Gminy Stare Czarnowo, II piętro, pok. 25;
- w formie bezpośredniego spotkania funkcjonariuszy Policji z mieszkańcami, które odbędzie się w dniu 8 lutego 2019 r. w świetlicy wiejskiej przy ul. Polnej 1 w Starym Czarnowie, o godz. 16.00.
Wyniki konsultacji podane będą do publicznej wiadomości poprzez ogłoszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Stare Czarnowo, Komendy Powiatowej Policji w Gryfinie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Szczegółowe informacje w sprawie konsultacji można uzyskać pod numerami telefonów: (91) 485 70 53, (91) 485 70 20 lub adresem e-mail: sekretariat@stareczarnowo.pl