Facebook
piątek, 03 maja 2024 r.
Herb Gminy Stare Czarnowo
Gmina
Stare Czarnowo
Logo Gminy Stare Czarnowo
  • Ścieżka połączy Stare Czarnowo z gminą Gryfino

    Ważna inwestycja rowerowa realizowana będzie w gminie Stare Czarnowo. Ścieżka rowerowa o długości 9 km połączy Stare Czarnowo, Glinną, Kartno, Żelisławiec i gminę Gryfino. Obecnie trwają prace projektowe.

    relacja
  • Miliony na termomodernizację szkoły w Kołbaczu

    Parę lat temu Gmina Stare Czarnowo wyremontowała i zaadaptowała na cele edukacyjne poddasze w Zespole Szkół w Kołbaczu. Dzięki pozyskanemu ostatnio dofinansowaniu ze środków unijnych, placówka przejdzie kolejną modernizację.

    relacja
  • Unijne dofinansowanie na remonty dróg

    Ulice Dębińska w Starym Czarnowie i Okrężna w Żelisławcu zostaną przebudowane. Umowę w tej sprawie podpisali wicemarszałek województwa Rafał Rosiński i wójt gminy Stare Czarnowo Marzena Grzywińska.

    relacja
  • Drogowe inwestycje w Dębinie i w Glinnej

    Pięć ważnych dróg w Dębinie i w Glinnej zostanie przebudowane. Samorząd gminny ze Starego Czarnowo pozyskał na te inwestycje blisko 3,5 mln zł z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

    relacja
  • Wyjątkowe święto, wyjątkowych osób

    Tradycyjnie bardzo uroczyście obchodzony był w gminie Stare Czarnowo dzień seniora. W tym roku odbył się on w piątek, 10 listopada. Spotkanie miało miejsce w świetlicy wiejskiej w Starym Czarnowie. Uczestnikom zapewniona została moc atrakcji.

    relacja
  • Przebudowa głównej ulicy w Żelewie

    Ważna inwestycja drogowa rozpocznie się w przyszłym roku w Żelewie. Przebudowany zostanie 600-metrowy fragment ulicy Miedwiańskiej. Ponad 800 tys. zł wyniesie dofinansowanie z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

    relacja

Wójt Gminy Stare Czarnowo ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy, głównego specjalisty w Referacie Usług Komunalnych w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 28 grudnia 2023 r. do godz. 10:00.

  1. Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
  1. wykształcenie wyższe,
  2. staż pracy minimum 4 lata, 
  3. obywatelstwo polskie,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  5. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe,
  6. korzystanie z pełni praw publicznych,
  7. nieposzlakowana opinia,
  8. prawo jazdy kat. B,
  9. znajomość przepisów prawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prawo zamówień publicznych, o drogach publicznych, prawo budowlane oraz warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
  1. Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):
  1. mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
  2. znajomość programów kosztorysowych,
  3. umiejętność pracy w zespole oraz z partnerami społeczno-gospodarczymi,
  4. komunikatywność i łatwość przekazywania informacji, wysoka kultura osobista, duże zaangażowanie w pracy, terminowość, samodzielność oraz dobra organizacja pracy.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. w zakresie spraw związanych z urządzeniami oraz przyłączami wodociągowymi i kanalizacyjnymi na terenie gminy Stare Czarnowo, w tym:
  • przygotowywanie projektów pism i prowadzenie korespondencji związanej z administrowaniem zasobem gminy,
  • podejmowanie czynności związanych z przygotowywaniem sprawozdań, projektów uchwał, zarządzeń wynikających z gospodarowania zasobem komunalnym gminy,
  • przygotowywanie projektu planu budżetu, czuwanie nad jego realizacją, udział w przygotowywaniu planu remontów, monitorowanie wykonywania usług komunalnych oraz wykonywania obowiązków wynikających z zawartych umów,
  • przygotowywanie postępowań w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych i Regulaminu udzielania zamówień publicznych,
  • przygotowywanie projektów umów na dostawę, usługę lub robotę budowlaną,
  • rozliczanie zrealizowanych zadań w zakresie remontów i inwestycji,
  • prowadzenie bazy BDO,
  • prowadzenie książek obiektów budowlanych,
  • prowadzenie spraw podlegających dozorowi technicznemu/eksploatującemu,
  • prowadzenie ewidencji i kontrolowanie stanów magazynowych,
  • przyjmowanie zgłoszeń odbiorców dotyczących awarii urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych,
  • przyjmowanie i analiza wniosków o wydanie warunków technicznych włączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
  • uzgadnianie projektów przyłączy i sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
  • opracowywanie warunków technicznych włączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, ustalanie terminów odbioru przyłączy,
  • prowadzenie ewidencji protokołów odbioru przyłączy, oraz analiza wynikających z nich danych dot. sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
  • prowadzenie spraw wymiany wodomierzy.
  1. dbałość o efektywną, sprawną, przyjazną i kulturalną obsługę interesantów,
  2. archiwizowanie dokumentów.
  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
  2. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Stare Czarnowo, ul. Św. Floriana 10, 74-106 STARE CZARNOWO.
  3. Stanowisko pracy: stanowisko związane z pracą biurową, przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy i bieżącą obsługą interesantów, pracą w terenie, poza budynkiem Urzędu Gminy Stare Czarnowo.
  4. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30- 15.30 (8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy).
  5. Wynagrodzenie zostanie ustalone indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji zawodowych wybranego kandydata, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Zarządzeniem Wójta Gminy Stare Czarnowo z dnia 16 listopada 2022 r. w sprawie Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Stare Czarnowo ze zmianami.
  6. Oświetlenie dzienne i sztuczne.
  7. Praca o charakterze administracyjno-biurowym, wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej, bezpośredni kontakt z klientami niekiedy trudny, wysiłek umysłowy.
  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys [CV] z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem [numer telefonu],
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, wg wzoru dostępnego na stronach www.bip.stareczarnowo.pl lub możliwego do pobrania w sekretariacie Urzędu Gminy Stare Czarnowo,
  4. oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej dot. naboru na wolne stanowisko pracy (oryginał),
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (oryginał),
  6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (oryginał),
  7. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku (oryginał),
  8. oświadczenie o braku utraty nieposzlakowanej opinii (oryginał), 
  9. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (kopia dyplomu ukończenia uczelni wyższej),
  10. kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu lub inny dokument potwierdzający posiadane doświadczenie zawodowe, 
  11. referencje z dotychczasowych miejsc pracy [jeżeli kandydat takie posiada],
  12. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV, muszą zostać własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy i załączonych dokumentów dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w trybie art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 ze zm.)”.
  2. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosi mniej niż 6%.
  3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Stare Czarnowo, ul. Św. Floriana 10, pokój nr 13 lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy Stare Czarnowo, ul. Św. Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo, z dopiskiem: „Dotyczy naboru nr 4/2023”, w terminie do dnia 28 grudnia 2023 r. do godz. 10:00.
  4. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Stare Czarnowo.
  5. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Stare Czarnowo po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  6. Po dokonaniu wstępnej analizy dokumentów pod względem formalnym, kandydaci, którzy zakwalifikują się do dalszego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.
  7. Administratorem danych osobowych osób fizycznych - kandydatów uczestniczących w naborze 
  8. na wolne stanowisko urzędnicze, jest Wójt Gminy Stare Czarnowo. Dokładne informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie Gminy Stare Czarnowo pod adresem https://stareczarnowo.pl/strona/menu/56_ochrona_danych_osobowych.
  9. Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych- tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. 
  10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.stareczarnowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo (ul. Św. Floriana 10).

Załączniki:

  1. Ogłoszenie.
  2. Oświadczenia.

 

  • FIO 2023-2024
  • BIP
  • ePUAP2
  • obywatel.gov.pl
  • CEIDG
  • LGD WIR
  • ZGDO
  • mapa gminy
  • plany miejscowe
  • obszary chronione
  • Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
  • Czyste Powietrze
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Cmentarz w Starym Czarnowie
  • Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
  • Cyfrowa Gmina
  • RFIL
  • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia